zaterdag 11 juni 2011

zaterdag 11 juni

het was de juiste datum, de juiste dag, de juiste feestzaal, het juiste koppel, de juiste tijd, ...
Helemaal samen met het jonge koppel ontworpen een tijdje geleden! Ik moet eerlijk zeggen dat ik op voorhand niet zo een mooi plaatje in mijn hoofd had, maar het mag ook eens meevallen.

Dat kleine taartje (op de eerste foto) is voor de papa van de bruid die vandaag jarig is.
De taart is biscuit gevuld met champagnecrème en verse frambozen. Het bovenste laagje is op uitdrukkelijke vraag van de bruidegom gevuld met mandarijntjes in plaats van de frambozen... Hij wou ook een stukje dat hij lekker vond ;-))

6 opmerkingen:

  1. Ik vind uw foto's zeker niet slecht zenne. Ge moogt uwen camera nog zo verkeerd instellen. ;-)

    Heel knappe taart trouwens. Zeg maar... helemaal zeker dat het de juiste dag was?

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt! En ja, het was de juiste dag!
    Maar ik snap het niet. Daarnet waren de foto's veel donkerder voor ik ze op de blog zette?? Kan dat liggen aan het programma waarin ik ze open?? Of ben ik echt zo moe??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de tekst dan maar aangepast!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat je moet stoppen met zo'n prachtige taarten te maken, want binnenkort durf niemand nog fier zijn op de zijne. ;-) Met andere woorden, ze zien er weer geweldig uit, die taarten van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. amai, das echt wel een prachtstuk en het klinkt ook heel lekker!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er echt prachtig uit. Ik vraag mij wel altijd af of dat nu ook wel lekker is?

    BeantwoordenVerwijderen