maandag 11 juli 2011

Frozen Daiquiri

beloofd is beloofd...
Dit heb je nodig:
Gedeeltelijk omgezet in beeldjes:
Je kan die limoenen natuurlijk zelf persen, maar een alternatief is dit:

Wat dat is? Ga naar een cocktailparty. De mensen die dat geven bereiden zich goed voor en persen kartonnen en kartonnen vol limoenen. Op het einde van de avond hebben ze natuurlijk nog over. Ze vragen of je een fles mee wil nemen. Eerst zeg je 'nee, dat hoeft niet!' Maar dan dringen ze aan en dan voel je je verplicht om die fles mee te nemen... Erg hé!
Wat ook handig is:
Kwestie van hoe minder je moet nadenken, hoe beter...
Alles in de blender. Voor degenen die er een hebben uit losse delen: vergeet de caoutchouc niet! (voor de noorderburen: rubber) Klinkt misschien belachelijk, maar dit drankje is echt veel lekkerder als het gemixt uit de blender komt. Van de tafel aflikken, geeft een iets ander 'effect'.
Uit de blender, in het glas, met een schijfje limoen erin...
Geloof me, je drinkt geen mojito meer!

Enne, ik heb zo nog een aantal briefjes... Als jullie interesse hebben, laat maar horen!

5 opmerkingen:

  1. Neeen neen neeneen neeeeeeeeen neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaa jaaaaaaa jaaaaaaaaa:))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tsss elzaaaaaaaaa moeidunie ;-)
    oohh ik heb een heerlijke rode cocktail
    verslavend lekker !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. morreuhm ijsblokjes en blender niet zo'n goed idee, ik koop van die crushed ijszakjes om zelf te vullen, mini ijsblokjes zijn handig !!
    en voor deze versie kan ik onze oude blender nog eens uithalen

    BeantwoordenVerwijderen