zaterdag 22 oktober 2011

lotto

Jullie hebben het ongetwijfeld wel gemerkt.
Mijn blog gaat minder en minder over taarten.
Dat is omdat deze hobby me echt over het hoofd gegroeid is.
Er zijn ook nog zo veel andere leuke dingen in het leven behalve taart.
Daarom kondig ik officieel mijn afscheid aan.
Ik ga echt, heel echt waar, alleen nog bakken voor eigen opeetgebruik samen met mijn geliefden...
Als allerlaatste krachtinspanning zorg ik nog wel voor lekkere cupcakes en andere baksels op stiel en stijl.
Maar dat wisten jullie al!
Om jullie te bedanken voor het 'trouwe kijken' wil ik nog wel iemand plezieren met een lekker taartje.
Daarom: reageer op dit bericht. Uit alle reacties laat ik een onschuldige kinderhand een winnaar kiezen en die mag zijn of haar taartje komen ophalen op stiel en stijl.


De ongetwijfeld gelukkige winnaar mag zelf een thema doorgeven voor de taart zodat het op zijn minst nog iets origineels wordt.

Ik ben aan het twijfelen geweest of ik deze blog zou verder zetten.
Misschien jammer voor sommigen, want het 'zevergehalte' is soms hoog, maar de blog blijft bestaan.
Ik schrijf af en toe nog stukjes en zal zeker ook nog stap voor stap werkwijzes laten zien ivm bakken.
Kwestie van mijn 'ervaring' niet verloren te laten gaan.
Op die manier houd ik de werkdruk laag en kan ik toch nog nieuwe dingen uitvinden, uitproberen, ... op tijdstippen die voor mezelf passen.
Alleen, wat doe ik met de naam?: 'taarten' weglaten klinkt zo negatief, want dan blijft alleen maar 'heks' over???

Dames, heren, ga ervoor!
Laat van je horen...

10 opmerkingen:

  1. oh wat jammer, maar wel begrijpelijk... Ik blijf alleszins volgen, en wie weet maak ik zo ook een kansje op je laatste gebakjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat jammer, maar gelukkig stop je niet met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontdekte je net ... te laat, maar wie weet maak ik nog kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien 'heks weet al' van maken. Ontdek je nu ook pas. Mijn dochter van 13 bakt ook en heeft een blog. Ik stuur ze ook eens door naar deze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeg mama 'joppe' ik heb haar al lang ontdekt. Ik ben al een tijdje volger. Zo'n mooie taarten dat ze maakt!!! Een taart van haar winnen dat zie ik wel zitten. Ik zou die dan helemaal ontleden (of hoe zeg je dat?) voor ik ze opeet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ge blijft toch taarten maken voor eigen gebruik dus ik vind dat die taartenheks best nog wel kan.
    Heb ook al een fijn thema voor een taart dus als die onschuldige hand mijn naam trekt... :)
    Tot op Stiel & Stijl - ik kan al niet wachten om dat lekkers eten en reserveer nu al een paar moelleux-kes als dat kan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik heb je blog nog maar pas ontdekt! Ik kijk al uit naar je creaties op stiel en stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik volg hier al een tijdje en persoonlijk zou ik de naam taartenheks wel behouden. Heksen kunnen meer dan alleen taarten bakken hé!

    En zo'n gepersonaliseerd taartje zou mij goed van pas komen! Aangezien ik van plan ben om zaterdag zo lang op stiel&stijl te vertoeven tot ik alles op en top bekeken heb, ga ik geen tijd hebben om zelf een taart te bakken. En geen tijd om taarten te bakken betekent ook dat ik de dag erna niet uit zo'n gigantische taart kan springen om het lief terug te verwelkomen in ons Belgenlandje na een lange en verre reis.

    Dus moest de onschuldige kinderhand mijn naam uit de heksenketel trekken kan ik tenminste met een replica van die "welkom thuis!" taart het lief opwachten aan de luchthaven.
    (En kunnen we beide met minder schaamrood op de wangen de luchthaven weer verlaten me dunkt..)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik doe ook zeker nog mee. En kan ik die taart dan uitstellen tot de verjaardag van de dochter? ;-)

    Blijf hier maar gerust verder zeveren, ik lees het zeer graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Simsalabim..ik wou ik was..
    dat ik de winnaar van de overheerlijke taart was :-)

    En nu duimen, dat mijn toverformule gewerkt heeft ;-)

    Tot Stiel & Stijl!

    BeantwoordenVerwijderen